Tema: Re: GY UG Ice2 vs Sava Eskimo Ice
Autorius: Rimas
Data: 2017-10-13 09:47:59
On 2017.10.13 09:40, tranzoo wrote:
> nutai valio. gyveni savo galva ir mokaisi is savo klaidu...
>
> beto as ne vikipedija ir ne jezus kazkoks, kad manim tiket ir pasitiket.

Tai aš tavim ir netikiu. Bet jei pizdelini kas gerai, o kas blogai tai
bent jau duok kokius įrodymus.
Parodyk kitus testus, kur tos padangos absoliučiai chujovos gaunasi
pagal tuo GY pvz...

Ne mažas vaikas, gi pats žinai kiek daikto kainą gali išpūst brendas,
korporacinio aparato dydis, jei dar kokie tyrimų centrai ir pan.
Ir kiek kainuoja tas pats daiktas po kelių metų, nusipirkus įrangą ir
technologiją, nevykdant jokių tyrimų ir t.t.

Taip, jis bus "prastenis" kažkiek, nei naujiena, bet ar tai jau kažkas
baisaus???