Tema: Re: Renault Megane 2 variklio pagalve
Autorius: Edo
Data: 2009-07-30 15:44:02
Man reikejo sankabos cilindriuko (tiksliau cilindriuku, nes visas komplektas
keicias). Sostenoj uzgiedojo apie 800 Lt, Rieduvoj 350. Identiski. Jauciu
nei ten, nei ten nebuvo originalai :-)) Panasi situacija buvo su
reduktoriaus pagalve (tik kainos mazesnes). Todel kol kas nenusivyliau
Rieduva. Tiesa, Sostena galiu pagirt, nes autoservise vyrai gana tvarkingai
dirbo kai del variklio diagnostikos buvau kreipesis, nors esu girdejes ir
kitokiu atsiliepimu.

E.