Tema: Re: Renault Megane 2 variklio pagalve
Autorius: benamis
Data: 2009-07-29 09:03:38
na kaip cia pasakius "toks sudas". Pagalve pagalvei nelygu. Gal e46
originali uz 200 lt galbut stovi tokioj vietoj kur nedaug apkrovos gauna,
tai ji ir yra paprastesne ir pigesne. Ko tais nenoreciau tiketi, kad
originali pagalve, gaunanti nemaza apkrova, sitam bmw tik tiek tekainuoja.
Nors gal ir klystu:) Pvz pas mane virsutines scantech firmos po 50 lt, o ta
kita kaip minejau 250.