Tema: Re: Renault Megane 2 variklio pagalve
Autorius: Renookas
Data: 2009-07-30 13:16:54
gali placiau? Rieduvoj du kart brangiau nes orginalai is Indijos?
Praeita savaite Rieduvoj: nupirkti greiciu dezes rieboksliai. Originalai
todel po 80 Lt. tik viena beda: originalai skiriasi savo forma. isideda
naujieji, bet deja ne tokie kokie turetu buti originaliai...

pakuote: Made in India.

Sorry, bet nebetikiu kad ten originalai