Tema: Re: Kaip pasireiskia prasukti indeklai?
Autorius: svyt
Data: 2009-07-29 17:47:22
daznai taip, tada net lauzia velena kuris islenda per sona, bet daznai buna
kad prasuki ne iskart ant max apsuku, bet po truputi, del per mazo slegio,
vandens-benzo tepale, ar nekokybisko tepalo, jei vairuotojas nepjausto,
nevazineja max apsukom, tuomet liga neprogresuoja zaibiskai, tepimas po
truputi pasiduoda, indeklo dalis nusidrozia ir drozles lekia i padona, jis
ploneja, vis daugiau kala, bet variklis dirba dar daug kilometru. tiesa,
issvirkscia tepala pro to indeklo sona, ir sistemoj tepimas pasidaro per
mazas, ko pasekoj nukencia ir kiti indeklai bei skirstymo veleneliai.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.