Tema: Re: Kaip pasireiskia prasukti indeklai?
Autorius: svyt
Data: 2009-07-29 17:34:51
man kai ziguliui buvo prasisuke tai pirmiausiai pradejo kalti ant aukstu
apsuku, nuvaziavus 500 km jau aiskiai kale ir ant laisvu, vazinejau po
vilniu, tai autobanu, gerais tepalais ir gera masina nenustebciau jei tiek
nuvaziavo. beto pirmas kalimas galejo but ne indeklu o bet ko kito, pvz del
mazo tepalu slegio kompensatoriai, ko pasekoj uzlinko ir indeklai tiek
nuvaziavus. Jei nera slegio voztuvai labai garsiai klaksi, cia vienas is
pozymiu kad nera slegio jei lempute neveikia ar atvirksciai, jei lempute
dega, o voztuvai neklaksi greiciausiai daviklis arba laidelis kaltas.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.