Tema: Re: Kaip pasireiskia prasukti indeklai?
Autorius: svyt
Data: 2009-07-29 17:41:28
dar ziurnt kaip prasukti, jei indeklai gerai padile ir ten jau tarpelis
nemazas gali ir neuzglusint tepimo skyles, ypac jei prasukta vos vos buvo.
bet siaip sunkiai itiketina. as pats kazkada ziguliui neteisingai uzdejau
svaistiklio ausi, tai po 500 km buvo tik pirmi pozymiai prasukimo, pakeiciau
indeklus ir toliau vazinejau sekmingai, kitas draugas pirko dizelin masina
''ti po kapitalkes'' uzkale po 5000 km, ten kale jau ilgai ir nuobodziai,
bet dizeliniam pasate per naturalius triuksmus sunku ka suprast buvo kol
nepasikeite cilindro darbinis turis- stumoklis kelis mm pradejo daugiau
vaiksciot savo nuoziura, tai nenori vestis nes kompresija maza, tai i
voztuvus dauzosi uzsivedes, ir tai su tokia vis labiau kleksincia,
trukciojancia is svencioniu dar gryzom pamenu.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.