Tema: Re: Meriva tÄ—vui?
Autorius: Monte
Data: 2017-02-06 14:05:53
Aplinkoje yra 2 Merivos. Vienas dyzelis 92kW. Sitai apart nusisukusio
skyvo per 4 metus ir 30kkm nieko neatsitiko, niekas daugiau nedaryta.
Kita 1.6 benzinas. Degina alyva. Buvo islindusi problema su kompu, buvo
sutvarkyta.
Kol paciam neteko Merivu paciupineti, irgi buvau skeptiskai nusiteikes.
Siaip patiko erdve salone, nors pati masina nedidele. Vaziuoja irgi
smagiai.
Kokio uzmustumo paimsi, tai cia jau loterija.