Tema: Re: Meriva tÄ—vui?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-02-06 13:43:25
kažkaip buvo čia getzu atsiradę, kur jie dabar? Supuvo spėju?

ai, vienas policininkas pasakojo, turi nuovada Navara ir ix35 ar koks
ten, nu tipo kaip kažkajus tik hyundai. Tie patys žmonės, taip pat
važiuoja, Navara keičia tepalus ir kalades, Hyundai ilgiau būna
garantiniam nei naudojamas. nxnx sakė.