Tema: Re: Meriva tÄ—vui?
Autorius: CodeC
Data: 2017-02-06 13:39:54
daug nesigilinau.
vien mobile paziurinejus, pagal ridas ir isvaizda, neatrodo, kad ir koks
H getz labai daug problemu keltu. parduoda 200-300 kkm numynusius ir dar
gyvus visai. iki 100kkm numyne kainuoja juoka, palyginus su kokiu jazz.
atrodo man asmeniskai geriau. komfortas tokioj itariu didziaja dalim
tuo, kad vaziuoja. kiek ten kur ir pas kuria cm daugiau nesigilinau.
rinkciausi hjundaju vien del to, kad jeigu pesimistiniu atveju subyres
sekancia diena, tai antras toks iseina ir dar lieka uz visokiu jazzu kaina.