Tema: Re: lenkijos ir vokietijos ypatumai
Autorius: Darius Styra
Data: 2009-07-20 18:04:39
> truputi jau pasimeciau sitam threade - Dariau, kiek yra mokamu keliu
> vaziuojant i Katowice?
i Katowice - nei vieno mokamo kelio.  Kiek zinau mokamas yra
Katowice-Krakow, ir kelias i vokietija per ar netoli Poznanes, kuris
prasideda i pietus nuo Lodz.  Apie kitus mokamus kelius - nieko nezinau.

> Ir gal galetum papaisyt (arba keliu numeriais surasyt) kaip tu Varsuva
> iveiki, kuriam ten posukyje kur issuki ir kaip varai, kad greiciau
> gautusi?

Na - OK, paziurejau zemelapi:  patariu vaziuot link Lodz, o pries Lodz
nukirsti kampa i ta geraji mokalama lenkiska avtabana vedanti i vokietija.

Warszawos pervaziavima - ten viskas paprasta - atvaziavus nuo Bialystok (ar
Ostrow Mazowieckij) puses, reik vaziuoti tiesiai, kol priekyje pasirodo
dideles geltonai raudonos raides "M1" ant auksto stulpo (bijau kad sita gali
uzstot lapuoti medziai dabar, ziema matydavos is 2km atstumo) - pries jas
reiki nusukti i desne - nusukimas i  warszawos apvaziavima, po to visuomet
laikytis kairiau, sekti zenklus.  Kai pamatai issukimas i Katowice/Krakow
(keliai 7 ir 8) - nesuki, o vaziuoji toliau, kolei sankryza su dideliu
keliu - ten suki i desne ir tada visalaik tiesiai.  Po to nusuki link
Katowice - desniau, t.y. keliu Nr.8 (kelias issisakoja Nr7 i Krakow, Nr8 i
Katowice), tada vaziuji link Rawa Mazowiecka - ten nusuki i kelia Nr72 -
veda i Lodz.  Tada vaziuoji iki miestuko Berziny suki desnen i STRYKOW,
keliu Nr708 - o jau nuo Strykow prasides avtabanas (kelia iki Strykow - N
kartu vaziaves, o kaip tas poznanes avtabanas - tik spet galiu).  Mano
rekordas Kaunas-Lodz  6val ir 30min - su pertraukele uzkast ir apsisiot
lenkiska miska.

Atgal vaziavimas - per Varsuva dar paprastesnis - atvaziuoji tuom paciu
keliu is Krakow/Katowice i varsuva, ir neziuredamas jokiu zenklu pielini
tieisiai, kol vidury kelio pamatai didelius murinius metus 1939 - isimink
sita - tada uz tu muriniu skaiciu suki i kaire ir jau pagal zenklus - vel
pielini visus lenkamas, kol kelio pabaigoje issuki i ta pati avtabana link
Bialystoko.  Jei pries issukima i Bialystoko kelia matai kamscius - tai
kitaip vaziuoji, tik cia jau sudetinga aiskint.

Sekmes kelionej
Styra