Tema: Re: lenkijos ir vokietijos ypatumai
Autorius: Darius Styra
Data: 2009-07-20 16:28:54
> Galima žiūrėti, ką pasakoja "Objazd", bet gal geriau išsyk E67
> pasirinkti, jei per miestą traukti - 45/60 min. nuo vienos pusės iki
> kitos.

O kur tu per varsuva vaziuoji?  As ilekiu avtabanu nuo Bialystoko, ir patom
suku i apvaziavima, kur prieky matos didelis geltonai raudonas M1 (ziema
gerai matudavos, o daba medziai uzstoja), tada iskart ileki i kelia 3 ar 4
eilem i viena puse, ir lekiu juom virs 100, o man issukt reikia link
krakow/katowice - tai pagal zenkla (taip pat ir GPS) neissuku, t.y.
praleidziu pirma isvaziavima su zenklu "Krakow/Katowice" - o tadasekanciam
placiam kely suku i dene - ir tada vel 3 ar ketrurios juostos i viena puse -
tik kad su sviesoforais.  Va - vakar pravaziavau ten.   Dar sekmadieni
popiet i varsava ivaziuoti is bialystoko puses blogai, nes kruva lenku
gryzineja namo is Mozurijos ezeru.

Styra