Tema: Re: lenkijos ir vokietijos ypatumai
Autorius: Sauliusv
Data: 2009-07-20 14:25:54
O cia bet kur taip gali nutikti.
SBA balduose buvo 1500 uzfreezine kortelej.
Tai gerai, kad kitoj kortelej buvo - o kaip reiktu susimoketi uz baldus
:-( ?

Swedbank'as pasake: rashyt zajava - nagrinesim savaite. Dar po savaites
gausit pinigus.O shiaip per dvi savaites savaime atsifreezins.
Tai spjovem ir nerashinejom jokiu popierku.

Blogiau buna, kad korta uzsienyje ish niekur nieko nustoja veikti.
Man Rygoj buvo taip - pabandziau uz maista reste sumoket ir niekaip. Teko
palikti mobilka, begiot po bankomatus. Niekur !
Tai gerai radau 100 lt - pasikeiciau, apmokejau saskaita.

SEB'as akis ishputes itikinejo, kad nieko nedare.

Sauliusv