Tema: Re: pusiauautomatinės greičių dėžės - patikimos?
Autorius: kewle
Data: 2009-07-09 11:46:22
acakymas - kaladėles dedi textarines, suportus verta "pramankštinti"
garantijos tai neįtakoja :)

-- 
'(oo)'


"Gimp" <gimpas@gmail.com> parašė naujienų pranešime:h349o8$5u4$1@trimpas.omnitel.net...
> Cia gi "Kashijama" :))) - copyright Textara - 100 lt (galas).
> Pas jumis greitainusidevinti originali honda uz 235 atrodo.
> 
> Skirtumas gal ir nekatastrofiskas, bet jei reikes kas 25 Kkm po 370 lt 
> palikt uz galines kaladeles su keitimu tai ka as zinau... (1.5 ct/km vien 
> galiniu kaladeliu eksploatacija gaunasi :))). Tiesa is 25 Kkm ~ 20 Kkm po 
> Vilniu.
> 
> Beje, gal cia suportai prastai vaiksto  (nors vaziuojant nesijaucia kad 
> strigtu), bet servise sake, kad taip buve nera
> 
> Gimp
> 
> 
> 
> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message 
> news:h345a1$u0u$1@trimpas.omnitel.net...
>> beje, pasakyk, prašau, kox ten tas Textaros superbrendas ir koks kainų 
>> skirtumas su originalais?
>>
>> -- 
>> '(oo)'
>>
>>
>> "Gimp" <gimpas@gmail.com> parašė naujienų 
>> pranešime:h3411b$nlm$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Uzsirasiau 20:30 siandien. Butu gerai iki to laiko gauti info is taves.
>>>
>>> Gimp
>>>
>>>
>>> "Gimp" <gimpas@gmail.com> wrote in message
>>> news:h33rrl$ibo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> OK, lauksiu ziniu. Uzsirasineju dabar darbams. beje keistai susidevejo
>>>> kalades: vidine (ta kur susidevejimo signalizatorius) susidevejo zymiai
>>>> maziau.
>>>>
>>>> Gimp
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "kewle migyje" <wmi@vmi.lt> wrote in message
>>>> news:h32t4o$u85$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> dėl kaladžių man tai px būtų.... bet tiesą atsakyti teisingiausiai
>>>>> galintis žmogus atostogose db
>>>>> vistik pabandysiu padiskutuot ryt ta tema
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> '(oo)'
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Gimp" <gimpas[pasalinti]@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:h32ro0$soa$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> True, yra toks "navarotas", bet ikalnej vistiek truputi (tikrai
>>>>>> minimaliai)
>>>>>> parieda.
>>>>>> Beje, klausyk, kaip kontora ziuri i nefirmines (savo atveztas 
>>>>>> keitimui)
>>>>>> stabdziu kaladeles garantinei masinai? Kaiptais labai nepatinka kad
>>>>>> galines
>>>>>> OEM'ines kalades susidroze per 25 Kkm, o ir kaina firminiu piktoka
>>>>>> lyginant
>>>>>> su textaros taip vadinamu "hi end'u".
>>>>>>
>>>>>> Gimp
>>>>>>
>>>>>> "kewle migyje" <wmi@vmi.lt> wrote in message
>>>>>> news:h32jut$jqa$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>o aš čia biskį pasiėmęs pasižaidžiau tokį kaip tamstos robotą
>>>>>>> nustebino tai, kad, lygioj vietoj atleidus stabdį, pats pradeda 
>>>>>>> vilktis
>>>>>>> į
>>>>>>> priekį - kaip "tikras" automatas
>>>>>>> bet daug neteko pabandyt - pardaviau du tokius praėjusią savaitę
>>>>>>> metinius
>>>>>>> :)
>>>>>>>
>>>>>>> -- 
>>>>>>> '(oo)'
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Gimp" <gimpas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:h2vfcs$sm7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Pravaziuok (bet ilgiau) ir ziurek.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Gimp
>>>>>>>>
>>>>>>>> "svk" <svajus_trinti_@komo.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:h2vej8$qun$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Eex rašė:
>>>>>>>>>> kazka esu skaites opel forumuose, kad pusiau automatai opeliu tai
>>>>>>>>>> nelabai
>>>>>>>>>> ispudinga. kadangi nelabai aktualu buvo, tai per daug nesigilinau,
>>>>>>>>>> taciau
>>>>>>>>>> skundesi zmogus, kad labai grubiai permetineja pavaras, plius jei
>>>>>>>>>> yra
>>>>>>>>>> ikalne, tai sustojus joje ir atleidus stabdi masina atgal rieda
>>>>>>>>>> (nezinau
>>>>>>>>>> ar cia net tiesa).
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "svk" <svajus_trinti_@komo.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:h2tmgp$6d8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Labai jau daug jų atsirado, žavi kuro sunaudojimo skaičiais bei
>>>>>>>>>>> žinau,
>>>>>>>>>>> kad lėtokai perjunginėja. Tačiau ar patikimos jos? Labiausiai
>>>>>>>>>>> domina
>>>>>>>>>>> Opel naudojamos.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> O gal kas kokią Astrą naudoja su tokia? - pardavėjų (oficialių)
>>>>>>>>> paklausus - tai tik giria, bet nesinori jais tikėti.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>> 
> 
>