Tema: Re: pusiauautomatinės greičių dėžės - patikimos?
Autorius: Gimp
Data: 2009-07-08 22:23:44
True, yra toks "navarotas", bet ikalnej vistiek truputi (tikrai minimaliai)
parieda.
Beje, klausyk, kaip kontora ziuri i nefirmines (savo atveztas keitimui)
stabdziu kaladeles garantinei masinai? Kaiptais labai nepatinka kad galines
OEM'ines kalades susidroze per 25 Kkm, o ir kaina firminiu piktoka lyginant
su textaros taip vadinamu "hi end'u".

Gimp