Tema: Re: pusiauautomatinės greičių dėžės - patikimos?
Autorius: Gimp
Data: 2009-07-09 11:28:56
Cia gi "Kashijama" :))) - copyright Textara - 100 lt (galas).
Pas jumis greitainusidevinti originali honda uz 235 atrodo.

Skirtumas gal ir nekatastrofiskas, bet jei reikes kas 25 Kkm po 370 lt
palikt uz galines kaladeles su keitimu tai ka as zinau... (1.5 ct/km vien
galiniu kaladeliu eksploatacija gaunasi :))). Tiesa is 25 Kkm ~ 20 Kkm po
Vilniu.

Beje, gal cia suportai prastai vaiksto  (nors vaziuojant nesijaucia kad
strigtu), bet servise sake, kad taip buve nera

Gimp