Tema: Re: mersedeso dyzelio variklio remontas
Autorius: Zah
Data: 2009-07-01 20:34:18
Kai nupiksi, nunesk galva ir siusrbimo traktus pravalit, labai sakyciau
saliarkos ekonomija i teigiama puse bus. Pries perkant, atidarai kapota ir
ziuri, ar apsaugos yra, ar yra is apcios tokios "uzuolaidos" kurios atsidaro
verikliui kaistant, termomova paziurek, vaziuojant 2 begiu prie 3Krpm, po
kokios 1 min turetu kilti temperatura jei termomova bloga. Ziurek ar neuzia
tiltas galinis. Automatas turi svelniai junginet visas pavaras, neturi but
smugio kai stovedamas is neitralkes jungi D ar R pozicija. Turejau toki,
Pirkau su 290 000 rida pries 4 metus 92-12 gimimmo w124,  2,5 metu
naudojimo, galiniai sailenblokai pakeisti, generatoriaus tablete, prie
variklio, kratik galine vaziuokle, bo jei bires, tai reikia viska keist kad
nearditi puse pakabos del vienos humeles kuriu tenai tikrai nemazai,jei taip
galima pasakyt variklio "beda" yra dirzo itempejo amortizatorius, tai jo
tvirtinimasi vietos megsta subiret, 70 lt ir 30 min darbo sode, be jos dirba
kaip kos viedras su bulvem, pataisius dirba kaip e39 3.0d :). Daugiau nieko,
tik sabaka 7.5 litrai tepalo i varikli reikia pilt, ir keisti kas 7.500km,
universalas ryja ~11l mieste(mechanika), isvalius visa isiurbima, ir galva
atkelus(pravalit)(del egr viskas storu sluoksniu suodziu uzsinesa, jei nebus
uzglushintas tai tau jau aisku kad bus suodziu daug), i 10.5 tilpdavau, tik
neapsiimk kazko reguliot del ekonomijos, uzsipisi. Tik tai gaunas kaip ir
neekonomiskas :) 81 kw 6 kaushu 3.0l agregatas :)  Mano senuka isplovus be
jokiu vashku ir t.t. paprastai su kibiru vandens, kaiminai visad klausdavo
ar perdaziau masyna :)