Tema: Re: mersedeso dyzelio variklio remontas
Autorius: esquires
Data: 2009-07-01 15:59:28
kieta cia lauzi, ane? neuztenka proto suprasti, kad ne visi piniguose
maudosi ir negali sau leisti senesnio? geriau tegul zmogus nusiperka 18 metu
mercedes, negu kad seilejasi ziuredamas i 30 metu senumo masinas. galu gale
su laiku uzsidirbs pinigu ir tada ivaldys senesni. taip kad nera cia ko
zmogaus zeminti uz tai, kad naujesniu (o gal ir is viso nauju) vazineja.
aisku, kad maloniau senesnis, niekas del to nesigincija, bet su realiomis
galimybemis tenka skaitytis. o kas del remonto - tipo ne px. ne mazda
remontuoji, kad butu gaila idetu pinigu. ar taip, ar taip, auto vistiek
perki "laikinai, kokiems 10 metu, o paskui matysis".