Tema: Re: mersedeso dyzelio variklio remontas
Autorius: Spakains
Data: 2009-07-01 15:37:53
O tai aš nesupratau, nėr normalesnių varijantų nei kad 18 metų senumo
kledarą imt? Spėju tas variklio remontas kainuos dvigubai daugiau nei
pats auto kainuoja. Dar visi kiti mazgai gali pradėt reikalaut klijų, aš
nelysčiau į tokią riziką. Paskui suremontuoji už 3k, gaila pasidaro
išleistų pinigų, nebesinori išmest auto, tai ir lopai viską po štuką-dvi
kaskart.. kol nedaeina kad apynaujė pigiau gaunas.
Jeigu ten TIKRAI 400k, tai gal dar ir nieko, bet jei jau dūmai eina, tai
tikėtina gerokai daugiau prabėgus ;]