Tema: Re: amortizatoriu patikra
Autorius: Ernikas
Data: 2009-06-29 11:16:48
As irgi prisidedu prie prie klausimo del amortizatoriu tikrinimo stendo
Vilniuje.
Nes kad kazkas negerai su mano auto tai faktas, vieni meistrai sako, kad
priekyje, kiti, kad gale.
Vaziuojant per nelygu kelia, toks jausmas, kad galas pabega i desine puse
daznai :)

Tai nesinoretu visu amaortiku keisti del keliu meistu nuomones.
Tuo labiau neatmetu galimybes, kad problema visai ne amortizatoriuose.

Ernikas