Tema: Re: amortizatoriu patikra
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-06-29 10:50:17
emmm....nu ne, neturetu tokiu jausmu but :)

Shiaip pirmiausiai reiktu pazhiuret atramines gumos kaip laikosi, ypach su
kietais amortikais, megsta nuplysht. Atsidarius kapota, ant stakanu
plastmasiniai dangteliai  matyt, po jais. Paskui, pasizhymejus gumos vieta
(nes ishvirtimas su jau reguliuojasi) ir ja nusukus, galima patampyt
amortika uzh shtoko - tada jau kaip ir aishkiau turetu stovis pasimatyt.
Paskui, butinai turi pasikeist gumas shakese, i kurias stablizatorius
isikisha, jos kaip ir labiau ekploatacines medzhiagos nei detales, det
reikia geras dar geriau originalias, pazhiuret kaip shakiu saielntblokai
laikosi ir traversos gumos ar nenuplyshe.

--
Dainius