Tema: Re: jei prakirsta padanga i duobe?
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-06-28 03:20:31
Malonu, kad mano patarimai nelieka užmiršti :). Jei g.domarkui idomu as viska dariau, galiu pasiūst tuos pat meilus kur tomui siunčiau, tik pries tai pagalvok ar nori veltis į tai (aš pats tai nesigailiu, nes šiaip ne tiek ten daug reik stengtis, kiek reik kantrybės), nes mano įvykis 08-03-15.. antradienį eisiu į teismą :)
 O šiaip manau, kad blogiausia, jog iškart neskambinai įvykio registruot, dabar siūlau vel įvažiuot į tą duobę, ir dar pasirūpint raštiškais liudininkais, kad ta duobė ten yra. ir dar gali pasiieškot liudininkų kurie gali patvirtint, kad ta duobė ten jau ne vieną dieną..