Tema: Re: jei prakirsta padanga i duobe?
Autorius: tomas
Data: 2009-06-27 14:22:30
reikejo kviesti policija. Sianakt nuvaziuok prie duobes, uzsimesk sugadinta
rata, iskviest policija, ir jie atvaziave suregistruos popierius bei
uzfiksuos duobe. Del visa ko nusifotkink ta duobe! Man panasi sutuacija
pries kelis menesius nutiko, du ratlankiai sulankstyti ir viena padanga
plysusi nebetaisomai. Iskviesta policija nubraize schemas, viska
suregistravo, ismatavo duobe ir t.t. Paskui reikejo vaziuot i chemijos
gatveje esanti komisariata. Ten uzregistravo ivyki ir dave protokola, kurio
veliau prireiks. Schemos prasiau bet nedave, sake kai teisejams prireiks
issitrauks is archyvo (nezinau ar klaida padariau kad nereikalavau labai
atkakliai, bet gal nemelavo). Na o toliau civilinio ieskinio byla ir ILGAS
teismu maratonas...
Cia besilankantis cD-rom pakonsultavo mane, nes taip pat nesiorentavau
situacijoje. Aciu jam.
Beja, mano atveju.. po sio ivykio sekanti ryta duobe buvo sutvarkyta.
Nuvaziaves nufotkint susirinkau ragus ir grizau namo :)

Sekmes