Tema: Re: del vietines signalizacijos bute
Autorius: Andrius
Data: 2009-06-22 16:27:00
tarp kitko zinau pora realiu atveju kai butent tokie sudukai ir isgelbejo
buta nuo vagystes.. Tokia jau psichologija vagies, kad isgirdus aliarma -
deda i kojas.
(nekalbu apie vagystes kai seka buta, seimininkus  kelis menesiusb ir t.t.
Tai yra kai eina kalba apie LABAI dideli turta)

"nu blyn" <nu@blyn.lt> wrote in message
> tai toki pasikabink :)
> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12596
>
> "Andrius" <andriucha@kose.lt> wrote in message
>>> b. apsaugos tarnyba kurie dirba ir rizikuoja uz atlygi