Tema: Re: del vietines signalizacijos bute
Autorius: Andrius
Data: 2009-06-22 16:17:33
> O per kiek laiko ateis (skaiciuojant nuo isilauzimo momento) tavo kaimynas
> ar svogeris pakeltas 3 val ryto ? Ir (idomiausia) kas bus kai tas kaimynas
> svogeris apsimiegojes gaus su beisbolke per galva su smegenu sukretimo ir
> ivalidumo likusiam gyvenimui pasekme ? Ar tau tada tavo supistas turtas
> pasirodys vertas to ?
> Jei jau turi ka saugoti tai buk geras pasirink:
> a. draudimas
> b. apsaugos tarnyba kurie dirba ir rizikuoja uz atlygi
> c. a ir b punktai kartu.

kartoju, man uztenka, kad prades kaukti signalizacija. Parodyk vagi, kuris
kaukiant signalizacijai ant viso daugiabucio, sau ramiai toliau svarins
buta. Jis gi nezino ar atvaziuos ar ne apsauga. Realiai man tik to ir gana.
Bus isilauzimas, suveiks signalizacija, vagis pabegs. Viskas. Bet
pagalvojau, kad gal butu gerai dar gauti ir sms , apie ivyki.