Tema: Re: Vaziuok teisingai Luksio g. vilniuje!!!!
Autorius: Faktas
Data: 2009-03-02 07:37:30
niekas nieko nekeičia.
aš matau kaip čia kiekvienas rašantis dažnai ten važinėja,
jei tokią nesamonę papostinus visiems normaliai atrodo.
nėra ten tokio ženklo.
yra tik prieš trečios juostos atsiradimą ženklas 513 "juostos pradžia iš dešinės".
toks pats yra ir važiuojant nuo rimi.
o va prieš sankryža  507 ženklas yra tik važiuojant nuo rimi,
o nuo domus galerijos važiuojant jo nėra.
bet kad nėra nereiškia, kad horizontalus ženklinimas prieštarauja vertikaliam.