Tema: Re: Vaziuok teisingai Luksio g. vilniuje!!!!
Autorius: Faktas
Data: 2009-02-26 09:23:49
"esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:go5el4$lm9$1@trimpas.omnitel.net...
> as ne galvos daktaras, kad apie tavo vaikyste ir santykius su mama
> kalbetume.

būtų labai gerai, kad to ir laikytumeisi, bet kažkodėl dažniausiai kaip tik ir pradedi
knistis į tokius dalykus, kurie turi tam įtakos tiek pat, kaip mano vaikystė.

smulkmena ta, kad toks sprendimas greiciausiai nusiziuretas nuo
> vilniaus ir nieko tame gero nera.

nu aš nežinau kas čia nuo ko nusižiūrėta, pats pirmą kart tuo buvau nepatenkintas kaune,
o vilniuje susidaręs įspūdis, kad stengiamasi, net jei tai ir nepatogu (padarant labai trumpą ir staigiai atsirandančia
papildomą juostą į kairę) padaryti papildomą juostą, o ne esamą nurodyti, kad ji skirta tik posūkiui į kairę.