Tema: Re: Vaziuok teisingai Luksio g. vilniuje!!!!
Autorius: Rusla
Data: 2009-02-27 11:23:43
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:go8ah8$fkt$1@trimpas.omnitel.net...
> nu ką toks kaip tu ar kislotnikas gali suprasti?
> jie kažkam pritaria, nepritaria....

Jo, tikrai

> net kai schemoj nupieštos raudonos rodyklės kryptimis nuo galerijos link
> rimi ir
> nuo rimi link galerijos, toks "smatriu v knigu - vižu špygu"
> pažiūrėjęs pareiškia - trūksta dar rodyklės kryptimi nuo galerijos link
> rimi.....
> na ar į tokio nuomonę galvoji dar kas nors kreipia dėmesį?

Man dabar kanselinti zinute, kur parasiau, kad suklydau? Ar irodineti tau
pagal tavo pasakyma "jums gi net nesuvokiama, kad jei parašai, jog tau
priimtinesnis kitoks eismo organizavimas, tai dar nereiškia", kad man TAIP
PATOGIAU ZIURETI?
O siaip jo, tu teisus, as nenagrineju kiekvieno paveisliuko iki paskutines
raideles, nematau tam poreikio, vis-tiek ateis toks knyslius kaip tu ir
parodys viska, bo panasu kad tu arba botas, arba siaip gyveni newsuose,
postindamas po keliu sekundziu ir nuolat refreshindamas