Tema: Re: straipsniukas apie opel
Autorius: svyt
Data: 2009-06-15 21:35:51
dizeliniai 2 ir 3 golfas skyresi tik kad dazniau buvo turbo, o 2 golfuose
reciau, turejom pries kelis metus as ir draugas, jo gedo daug dazniau.
privalumu kaip elektriniai langai nebuvo pas abu, mano liukas gamyklinis lyg
ir veike, pas ji samadelkinas kuris varvejo. gal kiek 3 golfe garso
izoliacija ir geresne. Jo supuvo po 3 metu, as po 3 metu pardaviau 300 litu
pigiau, nu tiesa pirkau beveik naujom padangom uz 1300, pardaviau uz 900 su
jau beveik plikom. visas remontas per 2 metus- galinio rato guolis. kad ir
bmw 32 ir 36, ziuriu i senukes troikes xuligankes kurios tik vietomis
parudijusios, ir mastau kaip mano atrodys po keliu metu, pries metus buvo be
rudeles ir jos zymes, dabar jau visos detales turi bent po viena mini
korozijos zidini, dar 3 metai ir visa masina bus skyleta, nesumastau ka
protingesnio galima padaryti nei parduot sita ir pirkt geros komplektacijos
e32 kol nevelu.
ar tie patys e28 su kuriais bendroj sumoj 11 metu atvazinejau. Vaziuodavo
iki paskutinio, tik priekine pakaba isklibedavo. e34 su 24 td varikliu dar
dar, priekine pakaba tokia pat silpna, dar plius galine prisidejo daug
sudetingesne, bent variklis liko tas pats- tiesa su elektriniais siurbliais
kurie kaprizijasi, but  dar pakenciama masina, bet kuriam galui sugalvojo
ikist varikli 2,5 tds? nu suprantu, galingumas, bet kuriam galui tada leido
modeli 525 td? galingumas tas pats, kuro sanaudos didesnes, variklis
nepatikimas... o sekantis penktukas su auksine byrancia aliumine pakaba?
nesuprantu kodel daro vis sudetingesnes pakabas, juk elementarus makfersonas
tarkim ford skorpio visai normaliai dirbo ir dideleje masinoje. dabar
prikisa svirciu, traukiu, ko pasekoje net tvarkinga pakaba turi didoka
laisvuma, o jei dar kiek paklibusi isvis nesaugu vazinet- 2 golfe ar senam
pasate gale gali neveikt amortikai, nebut sailenbloku, vistiek masina daug
maz laiko kelia, pabandyk su neidealiu bet daug maz tvarkingu, nes
techapziura net praleido e34 pavazinet vingiuotu, banguotu keliu didesniu
nei 80 greiciu- visu ralisto igudziu prireikia... idiotizmas kazkoks.
Sory, nesusilaikiau, kodel nei vienas gamintojas nedaro masinu pigiai
eksplotacijai po miesta (gi turetu paklausa- kurjeriai, taksi, komercines
masinytes, imoniu darbinies) skatineju masinu aprasyma, ir mastau jei pirkti
nauja, tai ko gero rintis atsilikusiu krastu rinkom skirta sang jong ar kia
kur vaziuokle be issidirbinejimu (supaprastinta).

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.