Tema: Re: straipsniukas apie opel
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-06-09 13:46:30
life on the lowest bid.... efkono shukis. dabar tas ispanas matyt 
rextono detales uzpirkineja.

On 2009-06-09 12:45:05 +0200, "Donce" <s.donatas@gmail.kom> said:

> visai linksmas pasirode :)
> Cituoju
> http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pasaulis/57/44426/?fid=2
> Ispanas suþlugdë „Opel“
> 
> 1987 metais GM paskyrë naujà tiekimo vadovà ispanà Ignacio Lopezà, kurá
> vietiniai praminë „Riuselhaimo smaugiku", nes jis vertë gaminti kuo pigiau.
> „Mûsø kokybë nuëjo ðuniui ant uodegos", – prisimena Gamybos tarybos
> pirmininkas Klausas Franzas. Opelio gamintojai su siaubu pastebëjo, kad
> nauji modeliai rûdijo greièiau nei „Fiat", pirmieji „Opel Astra" po poros
> metø buvo kiaurai surûdijæ. 1996 metais „Opel Omega", nuriedëjæs 100 000
> kilometrø, sumuðë daugelá rekordø: 40 gedimø, 10 neplaniniø vizitø á
> dirbtuves. Þurnalas „Auto-Bild" net klausë: „Ar „Astra" pagaminta Konge?"
> Taip per trumpà laikà I.Lopezas sunaikino gerà „Opel" ávaizdá.
> 
> 1997-aisias kilo skandalas dël „Opel Sintra" saugumo. GM direktoriai vertë
> savo vokieèiø kolegas pardavinëti GM automobilius. Tiesà sakant „Sintra"
> buvo „Pontiac Trans Sport", nors ir paþymëtas „Opel" þenklu. Atlikus
> tiesioginio susidûrimo su kliûtimi bandymus „Sintra" beveik subyrëjo, ið
> priekinës sëdynës neliko nieko. Tuos bandymus inicijavo vokieèiø
> inþinieriai, kad GM metalo lauþo nereikëtø pardavinëti su „Opel" þenklu.
> Jiems pavyko – „Sintros" buvo atsisakyta. „Opel" pradëjo gintis.