Tema: Re: Alfa Romeo 156, ~1998m, 2.4 JTD
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2009-06-13 18:38:49
"Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message
news:h0sro3$ir2$1@trimpas.omnitel.net...
> gime but smaugiama :) etc :))) cia saves raminimas?

BMW kad ir pvz 525tds - nesusimastei kodel pas kas antra galva trukineja? :)
Irgi gal ahujenai blogos konstrukcijos variklis? :)

> O apie idiotiskai girgzdanti paneli neparasei?

Tai gal nori su mano egzempliorium pravaziuot?:) jei rasi paneles ar kitokiu
plastmasiu girgzdejima - is manes "pusle" :)
Jei pas mus dauguma auto buna po busu auksarankiu isikisimo, tai nereiskia
kad ji tokia buvo is gamyklos.

> Autobilde 156 SW tai nesusilauke pagiriamojo zodzio..

O autobildas (ypac lietuviska redakcija) tai dievas :) Pas juos aport
fokisku masinu isvis nepastebejau kad kuri nors butu bent "pusetina" :)
Nebent straipsnis "perkamas"