Tema: Re: Alfa Romeo 156, ~1998m, 2.4 JTD
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2009-06-13 18:32:11
del paneliu: katik man pilnai perdaze visa kebula. zinoma surinkejai
"sudarankiai" pasitaike. Tai nusipirkau sauja nauju sponkiu ir susidejau i
visas duris + priverziau visus varztus. Nei barska nei ka :) Siaip kas
liecia "plastmasiu" kokiybe, alfos butent pradedant nuo 156 ziauriai pakele
kokybe.
Garso izoliacija irgi tenkina + variklis (kaip ne keista dyzeliui) maloniai
(!) urzgia :)
"starkus" <ilgas_bichas[remove]@hotmail.com> wrote in message
> Kas liecia pakaba mano atveju: po pirkimo is karto restauravo
> pr.apat.sakes sarnyra, stabilo gumas, dar eksploatacijos eigoj keista
> kazkuri traukute ar dvi. Eksploatacija: per 25 kkm ivyko 5-6 LAS raliukai
> ir 2 'Kacergines'. Po visko pakeistos priekines apatines ir virsutines
> sakes. Galas visiskai nejudintas.
> Panele negirgzda, garso izoliacija 110-120kmph visiskai tenkina.
> Niekas neguldo galvos, kad cia kokybes ir patikimumo isikunijimas, bet
> tokio amziaus - matyt ant kokios pataikysi:)

>>> nuo
>>> 500Lt);
>>> P.S. ir del detaliu deficito, kolkas irgi bent jau man - tai mitas. Kad