Tema: Re: Alfa Romeo 156, ~1998m, 2.4 JTD
Autorius: starkus
Data: 2009-06-12 09:58:27
Kas liecia pakaba mano atveju: po pirkimo is karto restauravo pr.apat.sakes sarnyra, stabilo gumas, dar eksploatacijos eigoj keista kazkuri traukute ar dvi. Eksploatacija: per 25 kkm ivyko 5-6 LAS raliukai ir 2 'Kacergines'. Po visko pakeistos priekines apatines ir virsutines sakes. Galas visiskai nejudintas.
Panele negirgzda, garso izoliacija 110-120kmph visiskai tenkina.
Niekas neguldo galvos, kad cia kokybes ir patikimumo isikunijimas, bet tokio amziaus - matyt ant kokios pataikysi:)