Tema: Re: Kaip ieskoti darbuotojo?
Autorius: svyt
Data: 2009-06-07 16:53:01
geras darbuotojas ilgai nebus bedarbis, o autosaltkalvi isvis siulyciau
pervaziuoti su smulkiais remontais per visokius kemi, tanagras ir kitus
kolxozus- servisus ir patikusiems pasiulyt darba, uzdirba ten ne ka jie,
nezinau kaip dabar bet pries tris metus tai budavo apie 1500 lt. Joks
normalus meistras nedirbs uz tiek, kuris tik normalesnis tuoj savo garaza
atsidaro.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.