Tema: Re: Kaip ieskoti darbuotojo?
Autorius: Renookas
Data: 2009-06-01 15:21:04
o as nemanau kad reikia viska uz dyka teikti. bet siuo metu va turiu nora
pavartyti cv, tai ir klausiu ar kas nors zino kokiam tinklapyje galima tai
padaryti. jei niekas neteikia, nu tai tiek to. jei atsiras tai bus saunu. o
kas liecia darbo birza tai manau tne turetu buti suinteresuotumas kad kuo
daugiau idarbinti. bet aisku visur kastai skaiciuuojasi.