Tema: Re: Kaip ieskoti darbuotojo?
Autorius: xyx
Data: 2009-06-01 17:16:47
as susiduriau su ta pacia problema ir uz 1 Lt paskelbiau skelbiu.lt
tik kadangi nenorejau deti el pasto tai dabar nukancelinti neina:)
rasiau administracijai, kad nukancelintu, taip ir paliko...

tas registravimasis cv puslapiuose man irgi nepatiko. eilinis $ lupimas,
paswordavimas ir anketavimas, ir lauk po to slamsto i pasto deze...