Tema: Re: MB slk +-
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-05-30 16:23:53
matai, yra niuansas. Kaip tik tie du zhodzhio "lochas" niekad nenaudoja, o
pliurpia ishskirtinai apie automobilius......prieshingai nei nekurie
oponentai :).

Nu aishku lieka variantas, kad ne kurie subjektai pamate nelabai suprantama
teksta, ish karto pradeda jaustis, kad juos kazhkas lochina, tipo savotishka
gynybine reakcija. Bet tai atsiprashau, apie kiekvieno asmenines problemas
neprigalvosi ir neivertinsi....

--
Dainius