Tema: Re: MB slk +-
Autorius: Spakains
Data: 2009-05-29 10:52:59
Kiekvienam savo kaip sakant, aš besirinkdamas ir į pasatą įsėdęs buvau,
žiauriai nepatiko panelė ir vairuotojo vieta, nu tokia taporna visiškai
(skonio reikalas). Visa kita zjb, bet man vairuojant svarbu kaip
jaučiuosi už vairo, o ne kaip auto atrodo iš išorės ar ką kiti apie ją
galvoja, dėl to likau prie avensio. Čia gal labiau SKONIO REIKALAS, bet
avensio vidus prilipo iškart, ir dar dabar neatlimpa ;]
Šiaip tai ne ta auto kategorija (turiu maumeny pasatą ir avensį) kad
išskirtinai dėl džiuginimo pirkt, čia labiau susisiekimo priemonė ir
tiek. Kai bus bapkių daugiau, jamsiu kokį rimtesnį vokietį ar legzusą,
bet viskas savo laiku. Tik čia jūsų kai pasiklausai tai parkės pradeda
imt kad būsiu pencinyku patapęs, jei net avensis džiugina :D