Tema: Re: MB slk +-
Autorius: esquires
Data: 2009-05-28 21:55:14
"ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message
news:gvmk8k$ubg$1@trimpas.omnitel.net...
> ka mastot apie sytoki avtamabyliuka ?

kartingas su kebulu. kaip pussy magnet vis dar veikia, ypac siltuoju metu
laiku.

> 98-00 metu ?

nebutinai.

> pasivazinejimui nuo A iki B patogu butu ?

man ne, tau nezinau. mbclub.lt nesenai apie tai diskusija buvo, ganetinai
issamiai savininkai pasisake.

> kaip kuro sanaudos ?

px. jei ne px, tai pamirsk. pastebetina, kad klausimas gausiai klastingas: is
vienos puses kvailas, nes slk savininkui sanaudos nerupi, is kitos lyg ir
racionalus, nes paklausejas lyg ir sako "siaip tai man px", nepatikslindamas
ar ji domina 2.0, ar 3.2.

> luzta neluzta jauciu nerejkia klausti nes visi luzta tokiu metu ...

stenkis laikytis saugaus atstumo ir viskas bus normaliai

> taciau koks pas ji vaziuokle ? girdejau, kad kazkokio kito MB modelio
> populiaresnio ?

klausk to, is kurio girdejai. gamintojas apie tai nieko nezino.

> kaip variklis ?

yra