Tema: Re: Ar verta atostogaut Liepojoj?
Autorius: egis
Data: 2009-05-29 19:00:26
taip, Venspilis yra gera vieta ramiam poilsiui su seima bei vaikais- puikus parkas vaikams, sutvarkyta aplinka "kurortinej" miesto daly, puikus keliai, nemokami parkavimai prie pat pliazo, puikus saligatviai, zmoniu nedaug nei mieste nei pliaze, aquaparkas - ishsigelbejimas esant nekokiam orui, kai nesinori y jura lyst etc etc. Bet kas megsta aktyviau pasitusint ar pasitrint minioje kaip kad basanaciciaus gatve panagloj- venspilis netiks
--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG