Tema: Re: Ar verta atostogaut Liepojoj?
Autorius: mindau
Data: 2009-05-29 16:41:50
buvau Liepojoi pries 3 sav., papludimys tikrai smeletas ir matosi gerai priziurimas, jokiu akmenuku nepastebeta. Pats miestas tvarkingas.
miestas uostas, i kurortini miesteli man jis nepanasus.. nors buvau ten tik viena diena ne sezono metu, tai gal but kazko nepastebejau :)

patiko zveju lietuviu okupuotas molas ir apleistas buves sovietu armijos karininku miestelis.. daugiau kazkaip niekas neisimine.