Tema: Re: 112 darbas
Autorius: magnus_dux
Data: 2012-05-29 07:30:41
Va pas mane buvo toks atvejis :)
http://www.youtube.com/watch?v=D5pNiug-7Pw&feature=share Stovi zmona su
vaikais prie kelio, atvaziuoja prisiknisa, ko stovi, matau kad girtas,
pasiruosiu telefona ir einu laukti kol vel vaziuos. Atvaziuoja as jo
nestabdau, prisiknisa, pasnekam, pasiulau daugiau nevazineti (Policija
iskviesta dar kai prie zmonos prisikniso). Nu nuvaziuoja. Po panasiai
1.5h atvaziuoja policija ir kaip tiks tas kadras nusprendzia vaziuoti
pasivazinet. Nu ka nepasiseke jam. Ryte kaimynai sake kad grizo, masina
atgavo po pietu.

Tai jau antras "kaimynas" girtas priduotas, vienas prie mano tvoros
vaziuodamas uzmigo. Veliau buvo grasinimu, skambuciu ir kabinejimusi,
teismas ateme teises nors bande irodyti kad ne jis vairavo. Bet man
svarbiau vaiku saugumas.