Tema: Re: 112 darbas
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-05-28 22:45:34
skaiciau kad del androido ypatybiu deja negalima irasyti taves ir pasnekovo
kartu, isiraso tik viena kazkuri puse, jei gerai pamenu - tavo pasnekovas, o
tavo balso nesigirdi.

"Shlipsas"  wrote in message news:jpvurt$gdi$1@trimpas.omnitel.net...

o sitas geras? nes kiek susiduriu su tom programom tai arba irashineja visus
ish eiles ir pabaigus pokalbi reik per kazhkiek sekundzhiu paspaust "save",
kitaip viskas dingsta. Kitos pypsi pashnekovui i rageli. Kitos klausia
leidimo kiekviena karta ar tikrai nori irashineti ir tt.
Symbianui turejau kazhkokia gera, kuriai nurodzhiau kad noriu tik pora
pashnekovu irashinet ish adresu knygutes, o jei nepazhistamas nr - visus.
Dirbo puikiai. Dabar ieshkausi analogo androidui.

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius