Tema: Re: 112 darbas
Autorius: Ozas
Data: 2012-05-28 15:40:57
normaliai vln viskas, viena karta operatore ant ragelio su manimi ir kitu
rageliu su patruliu kabejo nuo rastmito iki vilkpedes :) , kol ekipazas
sugebejo reikiama auto pamatyti / sustabdyti.

Ozas

"HDi"  wrote in message news:jpvitf$u9b$1@trimpas.omnitel.net...

respect, musu kaime kiek k skambinta buvo tai vangiai jie reaguoja ir
kazkada net buvau paklaustas "o tau trugdo" gaila nerandu programulkos
pokalbiam irasinet androide, tai butu ka ipostint smagiu pokalbiu