Tema: Re: Q. Bako plovimas. Kuo ir Kaip?
Autorius: Rivo
Data: 2009-05-22 08:45:27
"offline" <mano@mailas.ru> wrote in message
news:gv493e$5k0$1@trimpas.omnitel.net...
> "Rivo" <rivo@pochta.ru> wrote in message
>
> nu vokiškas berods.. mokėjau visus 40 litų... niekada nededu ant dulkių...

netikiu, kad degalineje i kisene isikisi...

> nelabai supratau teiginių. galima truputi plačiau. ačiū.

Ipurskimas turi siurbli kuro bake, dyzeliui jo nėra (nereikia). Elementariai
auksto slegio siurblys siurbia per slangute kura. Kai keiciant smulkaus
valymo filtra gauna oro, vakuumo viduje aisku nebebuna. Slegio skirtumo gali
nebeuztekt

> na bakas iš kažkur gi turi pasiimti orą mažėjant kurui. alsuoklis tam ir
> yra. vat kur jis yra aš nežinau. arba kamštyje (nors labai abejoju) arba
> kažkur šalia....
Siaip jau visada buna kamstyje.