Tema: Re: Q. Bako plovimas. Kuo ir Kaip?
Autorius: offline
Data: 2009-05-21 14:49:59
o tokiu atveju neturėtų salerka varvėt ir smirdėt? nes šiaip po kapotu viskas tvarkinga. švaru. gražu.
bet reiks apžiūrėt įdėmiai.taip sakant apčiupinėt.
šiapi bent jau iškart už kuro filtro jokių oro burbliukų nėra. nu vistiek reiks baką prpalaut, filtrą pakeist ir pračiupinėt šlangeles.. jeigu nepadės, matyt bus su siurbliu problemos.. bet man tai mažai tikėtina.