Tema: Re: Q. Bako plovimas. Kuo ir Kaip?
Autorius: offline
Data: 2009-05-21 22:50:45
nu tia pagazuot aš galiu ir iš bako imant kurą. vieną kart užgesta, kitą kart ne. tiklsiau daugiau vieną kart užgesta ir paskui dėšimt ar dvidešimt ne...
filtrą pakeisiu, be bako kamšči opabandysiu pavažiuot.. bet baką visitek bent jau  išpilsiu likusičą saliarą ir išvalysiu paėmimą.. vistiek vienas terliojimasis.
dalykas tas, kad mašina yra daba ne prie namų, nuvažiuoju turiu padaryt per dieną viską ką galiu, kad jin parvažiuotų.. jeigu ne, tada kelaius į servisą.. matyt kad..
Beje jei filtras kimštūsį, eitų oro burbulai, nes pradėtų srėbti orą pro filtro ir šalngelių tvirtinimą (kaip rodo kitų tokių mašinų savininkų patirtis)