Tema: Re: inkilu veikimo nuotolis ar metodika
Autorius: Korke
Data: 2012-04-21 19:23:47
nu tai sunku but nufotkintam, kai su xbox'u tik vazineji daug, o reliai i
darba ir i soda per iseigines tais keliais kur radaru net nera.

o jei i tema tai ir pats pasikrikstyjau siandien... ir deja ne su moto,
riedu kelias tuscias, saule sviecia, laisves pr. link Impulso, pro Norfa kur
pesciuju sviesoforas, n kartu vazineju ten, radaras ten nutriuses nulaupytas
paskutinius pora metu, si kart velgi riedu, zmoniu ner zalia uzsidege likus
150m kokiem, spoksau i apsilaupiusi blica, mintyse "bliamba, visai puse bb
toks pegeltes atrodo tas blicas kaip tuscias".... ir tik pyyyyst ..., zvilgt
i spidometra, ~80, na zinodamas paklaida jo, tai primeciau, kad kokius
+22/23 gausiu. Ziuresim kada sveikinimas ant 150Lt ateis :)