Tema: Re: inkilu veikimo nuotolis ar metodika
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-04-20 14:44:34
Kai buvau giraitej susimoket uz fotoparata prie Nemezio, tai fotkej matesi
tik masina is priekio kampu, net galas nevisas matesi. Gal kiti kitaip
fotkina :/

"Renookas"  wrote in message news:jmrhgt$f7k$1@trimpas.omnitel.net...

tai gal nuotraukoje matysis? ar cia aplinkos nefotkina jie?

"pracyvnas"  parašė naujienų news:jmqtj9$od1$1@trimpas.omnitel.net...

Skaiciau, kai laikiau teorija moco teisem, praeita vasara. Galima vaziuot
per geltona, jeigu staigus stabdymas sukeltu avarine situacija. O is kur
fotoparatas zino, kad ispaskos manes nevaziuoja prilipus masina?

"Signalizacija"  wrote in message news:jmp957$pvm$1@trimpas.omnitel.net...

KET skaitei kada nors? Ypac naujas?