Tema: Re: inkilu veikimo nuotolis ar metodika
Autorius: Renookas
Data: 2012-04-19 15:49:32
mane vakar vilniuje ant 80-90 nukirto. na bent as taip manau. Net apsisukes
spustelejau per tapke, net nepastebejau kaip greit uzkilo is kart meciau
greiti, o rezultate blicas apsviete. tai jauciu kad nespejau susistyguoti
iki listino. Noreciau susimoketi kontoros nejdinant, bet ko gero teks
palaukti kol i kontora pranesimas ateis.

"arulis"  parašė naujienų news:jmof86$rlm$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi atsirado klausimas, nes arba mane,  arba gretima auto nufotografavo.
neisrisau, nes buvo netiketa. greitis leidziamqs 90, pries pat inkila
vaziavau 80-90. regis greiti jau numeciau net iki zenklo perpejancio apie
fotika.

iki zenklo  paspaudes buvau gal 110-120. tai klausimas ar jis galejo sekti
masina atvaziuojancia is uz puskilometrio ir paturet, ar gaudo
pravaziuojancias?